Med vores løsning, Døgnvagt, undgår du, at dine kunder ringer forgæves. De vil altid blive mødt af en venlig stemme, der hjælper dem godt på vej – uanset hvilket tidspunkt på døgnet de ringer.
Du kan vælge, om vi skal besvare dine kald døgnet rundt eller om det blot skal være udenfor normal åbningstid.
Vi har speciale i at håndtere service- og vagttelefoner for mange forskellige brancher. Gennem en forud aftalt instruks, bliver opkaldet visiteret og videreformidlet til relevante kontaktpersoner i din virksomhed eller til dine samarbejdspartnere.
Vi lægger stor vægt på tilgængelighed og tilbyder løsninger med et højt mål for besvarelsestider, så dine kunder ikke skal vente på, at telefonen bliver besvaret. Samtidig tilbyder vi mange forskellige rapporteringsmuligheder, så opkaldene registreres og kan efterbehandles.
Vores medarbejdere er dedikerede og fokuserer på at yde den mest optimale kundeservice på dine vegne. Medarbejderne uddannes løbende, så de altid er klædt fagligt på til at løse opgaverne på tilfredsstillende vis.