Kundekontakt var engang noget, der kun foregik mellem kl. 10.00 og 15.00, og kun til kl. 13.00 om fredagen. Meget er sket, og kunderne har i dag en forventning om at få svar alle ugens dage på alle tidspunkter af døgnet.
I Kundehus sidder vores medarbejdere klar døgnet rundt til at besvare dine kunders kald. Vi udøver teknisk support, agerer vagttelefon, tilbyder personlig telefonpasning af ind- og udgående kald og meget, meget mere. Vi lægger stor vægt på tilgængelighed og tilbyder løsninger med et højt mål for besvarelsestider, så dine kunder ikke skal vente på, at telefonen besvares. Samtidig tilbyder vi mange forskellige rapporteringsmuligheder, hvor opkaldene bliver registreret og kan efterbehandles.
Vores medarbejdere er dedikerede og fokuserer på at yde den mest optimale kundeservice på dine vegne. Medarbejderne uddannes løbende, så de altid er klædt fagligt på til at løse opgaverne på tilfredsstillende vis.
Selvom telefonpasning er en af vores ældste opgaver, er vi langt mere end bare et call-center. Netop derfor har vi skiftet navn til Kundehus. Vi er nemlig et hus, der dækker et bredt spekter af opgaver.
Læs meget mere om vores forskellige serviceområder ved at klikke på dem herunder.