I Kundehus tager vi hånd om dine kunder. Det gør vi, fordi vi ved, hvor stor betydning en god kundeserviceoplevelse har for dit brand og din virksomhed.
Vores telefoner er bemandede døgnet rundt. Vi ved nemlig, at en af de bedste måder at yde god kundeservice på, er ved at være tilgængelig, når dine kunder har tid til at ringe. Uanset om et er tidlig morgen, i frokostpausen, når ungerne er puttet eller i weekend, så er vi klar til at tage telefonen, når de ringer.
Vi er rigtig gode til at besvare opkald, tage imod beskeder og stille videre. Det er vores ældste opgave, og en opgave vi værner meget om. Det er dog langt fra det eneste vi kan.
Set med kundeservicebriller kan vi nemlig også fungere som jeres heldesk, hvor vi besvarer jeres kunders spørgsmål – store som små.
Foruden det kan vi også hjælpe jer med at få et indblik i kundernes tilfredshed og behov gennem loyalitetskald.
Klik på boblerne herunder og læs mere om, hvordan vi tager hånd om jeres kunder.