Reception og omstilling

Undgå lange ventetider, mistede kald og få en bedre kundeservice med en receptions- og omstillingsløsning fra Kundehus. Vi tager hånd om jeres kunder.

Din udfordring

Som virksomhedsejer, direktør eller ansvarlig for virksomhedens kundeservice kender du måske disse udfordringer:

Travlhed
I har mange opkald og kan ikke følge med til at besvare dem uden lange ventetider.

Underbemanding
En medarbejder har meldt sig syg, og det betyder, at I er underbemandede på telefonerne hele dagen. Det giver flere kald til de resterende medarbejdere, som ikke kan følge med til at besvare opkaldene.

Frygt for at miste opkald
I har brug for at holde personalemøde, tage på teamtur eller bare holde fri. Men det kan ikke lade sig gøre at have alle medarbejdere med, for så er der ingen, der kan besvare kundernes kald.

Kundebesøg og møder
Du sidder til møde eller ude på en opgave hos en kunde. Din telefon bliver ved med at ringe. Kunden du er ved, bliver utilfreds, hvis du hele tiden tager telefonen. Kunderne der ringer, bliver utilfredse, hvis du ikke tager telefonen.

Fælles for alle udfordringerne er, at de efterlader frustrerede, utilfredse kunder og pressede medarbejdere.

Vi har løsningen

Med en receptions- og omstillingsløsning kan de fire udfordringer nemt vendes, så de efterlader tilfredse kunder, glade medarbejdere og ro i sindet.

Løsningen kan bygges op på mange måder, så den passer til netop jeres behov.

Vi kan besvare de kald, som I ikke selv kan nå at besvare. Det betyder, at der ikke længere er kunder, der skal vente i en lang kø. Samtidig minimerer det presset på medarbejderne – også ved sygdom og ferie.

Skal I holde personalemøde, på teamtur eller holde fri, passer vi telefonerne imens. Det fjerner frygten for at miste vigtige kald. Dem tager vi nemlig for dig.

Det giver et bedre arbejdsmiljø og gladere kunder.

Det praktiske

Når kunderne ringer ind, tager vi pænt imod dem i dit navn. Vi er meget opmærksomme på vores rolle og ved, at vi repræsenterer din virksomhed hver gang, vi besvarer et opkald. Derfor lægger vi vægt på at møde kundernes forventninger om en hurtig, venlig og korrekt service.

Du vælger, om vi skal viderestille kunderne til jer eller om vi skal tage imod besked. Tager vi imod besked, sender vi beskeden til jer via e-mail. Dermed kan dine medarbejdere undgå at blive forstyrret i deres arbejde. Samtidig kan du være sikker på, at I ikke mister vigtige kald.

Alt i alt giver en receptions- og omstillingsløsning en roligere arbejdsdag og en forbedret kundeservice.

Lad os tage en snak om, hvad vi kan gøre for dig!