Bevar overblikket over opgaver og tidsregistrering med smart app
Få overblik og gør hverdagen nemmere:
Kundehuset tilbyder en app, der vil gøre din hverdag endnu nemmere, uden ekstra månedlige omkostninger.
Appen fokuserer på at give dig det fulde overblik over nye, igangværende og afsluttede opgaver, samt samle den information I skal bruge et sted. Du og dine medarbejdere kan orientere jer om opgaven ud fra vedhæftede billeder og beskrivelser, samt sikrer I har den korrekte adresse og kontaktoplysninger. Appen kan tilgås via mobil, tablet og computer.
Spar tid og ressourcer
I appen kan man tidsregistrere, tilføje noter og dokumentation til de enkelte opgaver, hvilket gør jeres arbejdsprocedure nemmere. Når I skal fakturere jeres kunder og lave arbejdssedler, vil jeres administration kunne hente alle nødvendige informationer direkte i appen.
Jeres kunder kan løbende holde sig opdaterede via partnerportalen. Her vil de kunne finde information om sagen, tilføjede noter, uploadet dokumentation m.m.