I Kundehus tager vi hånd om dine kunder. Det gør vi, fordi vi ved, hvor stor betydning en god kundeserviceoplevelse har for dit brand og dine kunder.
Selvom telefonpasning og omstillingsservice er en af vores ældste opgaver, er vi langt mere end et traditionelt call-center. Vi er et kundehus, der dækker et bredt spekter af opgaver:
- Receptions- og omstillingsservice
- Helpdesk, herunder teknisk support
- Loyalitetskald
- Alarmovervågning og døgnvagt, herunder vagttelefon
- Bogholderi
- Reklamationer
- HR
Uanset opgavens indhold og omfang, udfører vi den professionelt gennem en forud aftalt instruks. Det gør vi, så du altid ved, hvordan vi hjælper dine kunder, og så dine kunder får den rette hjælp og vejledning samtidig med at de får den bedste kundeserviceoplevelse.
Vores medarbejdere er dedikerede og fokuserede på at yde god kundeservice på dine vegne. Medarbejderne uddannes løbende, så de altid er klædt fagligt på til at løse dine opgaver på bedste vis. Og de gør det naturligvis altid med et smil i stemmen.
Kundehus er en værdibaseret virksomhed, der går op i at give vores kunder og kunders kunder den bedste oplevelse og vores medarbejdere den bedste arbejdsplads.
Når vi tager hånd om dine kunder, får du tid til at gøre det, du er god til.